Warhammer 40K’s Cities of Death ziet er schitterend uit in Unreal Engine 4

Environment / Level Artist, Scott Pearce, die eerder aan EA’s Need for Speed: No Limits werkte, heeft enkele geweldige screenshots gedeeld van zijn Warhammer 40K Cities of Death-omgeving in Unreal Engine 4. De nieuwe recreatie van Warhammer 40K in Unreal Engine 4 ziet er absoluut schitterend uit.

Zoals Pearce opmerkte zijn behalve het skydome, het stofdeeltjeseffect, het mistdeeltjeseffect en het rookdeeltjeseffect, werden alle overblijvende texturen en objecten door hem gecreëerd.

De aandacht voor details is ongelooflijk in deze door fans gemaakte recreatie, die het potentieel van een Triple-A Warhammer 40K-game laat zien. Ja, we hebben enkele Warhammer 40K-games gezien in Unreal Engine 4, maar geen van hen heeft een gedetailleerd beeld zoals hier te zien is. En dat is een schande.

Helaas heeft Pearce dekaart niet beschikbaar gemaakt voor het publiek en is er geen flythrough-video uitgebracht. Alas Warhammer-fans kunnen alleen maar kwijlen over deze screenshots en hopen dat ooit een ontwikkelaar in staat zal zijn om een ​​verbluffend – visueel – Warhammer-spel te bieden!

Total
1
Shares

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*
*